Quut, een merk dat duurzaamheid en design samenbrengt in speelgoed. Door traditioneel strand- en badspeelgoed opnieuw uit te vinden met slimme, duurzame en ergonomische ontwerpen, heeft Pars Pro Toto een revolutie teweeggebracht in de speelgoedindustrie. Het resultaat is speelgoed dat niet alleen creativiteit stimuleert, maar ook milieuvriendelijk is, vrij van schadelijke stoffen en volledig recyclebaar.
Met een doordachte brandingstrategie hebben Prosper en Pars Pro Toto Quut succesvol gelanceerd als een internationaal erkend merk, dat momenteel wordt verdeeld in meer dan 40 landen. Prosper ontwierp het logo en het visuele merkconcept inclusief een herkenbare designgrid met voldoende ruimte om te spelen. Quut heeft ondertussen niet alleen de harten van kinderen veroverd, maar ook talloze designprijzen gewonnen, waardoor het een voorloper is in de wereld van duurzaam speelgoed.
Klaar voor voorspoed en groei? Contacteer ons of boek een meeting.
Een kleine stap voor u, een reuzensprong voor uw organisatie.